Pages

Subscribe

Tuesday, August 24, 2010

Cara memperbesarkan alat vital tanpa obat.

Jika anda ingin memperbesarkan alat vital,ianya bukan satu perkara yang salah. Dewasa ini,manusia memang berkeinginan untuk mengubah bahagian-bahagian badan yang mereka tidak suka seperti melakukan pembedahan platik. Alat vital kita sebenarnya tidaklah berbeza dengan bahagian lain anggota badan dan jika kita ingin perbesarkan alat vital ia adalah satu perkara yang normal.
Banyak iklan-iklan yang mempromosi pil-pil untuk memperbesarkan alat vital termasuklah rancangan TV kormesil. Untuk mengetahui ssamada pil-piluntuk memperbesarkan alat vital ini berfungsi atau tidak mari kita lihat beberapa contoh dan selidiki apakah kandungannya.
Kebanyakann pil-pil untukmemperbesar alat vital hanya mengandungi herba-herba tertentu. Kebanyakkannya menggunakan nama eksotik seperti akar gingseng merah korea atau ekstrak muira puama. Kita hanya diperbodohkan oleh merekakerana ini adalah herba yang biasa dan tidak mempunyai kesan yang berkekalan terhadap pembesaran alat vital. namun begitu ia mungkin hanya akan memberi kesan sementara terhadap kekerasan ereksi alat vital kita.
Ada juga pil-pil untuk memperbesarkan alat vital dipasaran yang mengandungi bahan-bahan sintetik yang hebat namun ianya lebih teruk daripada produk herbal kerana mempunyai kesan samping yang memudaratkan.
Kesimpulannya, penggunaan pil untuk memperbesarkan alat vital adalah tidak digalakkan. Kita mungkin boleh mencubanya namun jangan mengharap kesan yang berkekalan.
Exercise alat vital adalah hanya satu-satunya cara untuk perbesarkan alat vital yang disarankan oleh doktor dan dibuktikan keberkesannya secara kajian klinikal.
Senaman alat vitaladalan selamat dan dijamin dapat memperbesarkan alat vital dalam masa 3 atau 6 bulan.

SizeGenetics

No comments:

Post a Comment